Jardueren garapen egoki baterako, Eskola Kontseiluak ondoko araudia onartu zuen: De cara un adecuado funcionamiento de las actividades, el Consejo Escolar aprobó las siguientes normas de funcionamiento:
ESKOLAZ KANPOKO IHARDUETARAKO ARAUDIA
- Ikasleak garaiz helduko dira ihardueraren hasierara zein irteerara. Ikaslea ihardueratik kanpo geratuko da umearen bila etorri behar den heldu arduraduna, behin eta berriro irteerako ordura berandu heltzekotan.
- Ume bakoitza heldu batekin azalduko da iharduerara, irakaslea egun hartan agertu izango ez balitz.
- Behin ikaslea ihardueratik irtetzen denean edo amaitzean, IGEk ez du inolako erantzukizunik ikaslearengan, ezta irakasleak ere.
- Sarrera zein irteera izango dira iharduera egiten den eraikuntzaren sarrera nagusian hurrengo salbuespenak izan ezik: kirolen kasuan, gimnasioaren atarian eta liburutegi zaharrean egiten direnak, honen atarian ere.
- Ezin da inola ere eten klasean zehar ezta oztoporik jarri gurasoen aldetik. Irakaslearekin hitz egin beharrez gero, hitzordua eskatuko da sartzerakoan edo irtetzerakoan. Kexarik egonez gero, ihardueraren arduradunarengana edo IGEren bulegora joan beharko da.
- Taldearen funtzionamenduari egokitzen ez diren ikasleak edota eragozpenak sortzen dituztenak beraien portaeragatik, ihardueratik kanpo geratu ahal izango dira, behin gurasoak jakinaren gainean egon.
- Materialak zein instalakuntzak zaindu beharrekoak dira baita egoera onean mantendu ere. Nahita suntsitutakoak edo apurtutakoak, gurasoen eskuetan geratuko da aldatzeko beharra.
- Kurtsoaren hasieran, irakasleak banatuko du kurtsoan zehar landuko denari buruzko programa bat, aldagai izango dena taldearen beharrak kontuan hartuz (adina, ospakizunak, materiala….).
- Ikasleren bat izena eman nahi izatekotan, iharduera utzi nahi izatekotan edo zalantzarik edukitzekotan, taldearen arduradunaren esku izango da konponketa, IGEren bulegoan azalduz edo irakaslearengana joanez, behar izanez gero.
- Ihardueraren hiruhileroko kuota bat ordaindu ezak, ihardueratik kanpo geldiaraztea ekarriko dio ikasleari.
- Ikasle batek iharduera bat uztekotan, hiruhileko bat itxaron beharko du bueltatzeko, nahi izanez gero. Iharduera batean izena emateak edo uzteak hiruhileroko balioa izango dute.
NORMATIVA PARA LAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES
- L@s alumn@s serán puntuales tanto a la entrada como a la salida de la actividad. En el caso de que el adulto responsable encargado de recoger al/a niñ@ llegue reiteradamente tarde a la hora de la salida, el/a alumn@ será expulsad@ de la actividad.
- Cada niñ@ acudirá acompañado de un adulto por si se diese el caso de que el/la profesor/a no acudiese ese día.
- Una vez el/a alumn@ sale de la actividad extraescolar ó al término de ésta, acaba la responsabiidad de la APMA o el/a profesor/a sobre dich@ alumn@.
- Tanto la entrada como la salida serán en la entrada principal del edificio donde se realice la actividad, excepto en el caso de los deportes, que será en la puerta exterior del gimnasio y las que se realicen en la antigua biblioteca, que será en la misma puerta.
- En ningún caso se interrumpirá una clase y ningún padre interferirá en el funcionamiento de la actividad. De ser necesario hablar con el/la profesor/a, se pedirá una cita a la entrada o salida En el caso de existir alguna queja, se acudirá al/a responsable de la actividad o a la oficina de la APMA.
- L@s alumn@s que no se adapten al funcionamiento del grupo y/o generen molestias debido a su comportamiento, podrán ser expulsad@s de la actividad, previo aviso a los padres.
- Tanto el material como las instalaciones se cuidarán y mantendrán en perfecto estado. En el caso de rotura o deterioro intencionado, serán los padres los encargados de su reposición.
- A principio de curso, el/la profesor/a entregará un programa de lo que se trabajará a lo largo del curso, que podrá ser modificado según las necesidades del grupo (edad, fiestas, material,…).
- En caso de que algún alumn@ quiera apuntarse, darse de baja, o surja alguna duda, será el responsable del grupo el encargado de resolverla, acudiendo a la oficina de la A.P.M.A. o al profesor/a, según se precise.
- El impago de 1 recibo trimestral de la cuota de una actividad, supondrá la expulsión del/a alumno/a de dicha actividad.
- Cuando un/a alumn@ cause baja en una actividad, deberá esperar al menos un trimestre para volver a la misma actividad si así lo desease. Las altas y bajas serán efectivas por trimestres completos.
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